11 feb. 2013

Interviu Radu Vulpe (DECEASE)

RADU VULPE (Decease) – “Lumea inca ne descopera”

Decease
1. Salut, bine ati venit pe Stagereport!
Salutare. Bine v-am gasit!
2. Povesteste-ne putin despre formarea DECEASE.
Totul a inceput prin vara anului 2009, perioada in care impreuna cu George am pus bazele unei trupe de garaj numita Metal Up Your Ass. Totul avea sa fie de distractie fara un scop anume deorece faceam doar coveruri, insa aproape toate piesele alese apartineau unor formatii precum S.O.D., Slayer, Metallica, Pantera, Biohazard, etc, mai mult sau mai putin thrash. Am si avut vreo doua concerte dar trupa nu avea cum sa reziste deoarece George era inca la liceu in Zalau iar eu eram in ultimul an student la Cluj insa ne-am zis ca in momentul in care se stabileste si el la Cluj vom pune bazele unui proiect thrash. In 2011 ne-am reintalnit si am inceput primele repetitii impreuna, insa in formula de doi. In scurt timp l-am cooptat pe fratele meu Catalin pentru postul de basist asa ca in Mai 2011 eram deja in formula completa.
3. Pregatiti lansarea primului album, “Exhort to Obliterate”. Ce sentimente va incearca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu