18 apr. 2013

Interview cu Radu Vulpe

Radu Vulpe (DECEASE): agresivitate in maniera old school

TRUPE : Decease, Necrovile


Metalfan: Salut, Radu si bine ai venit in paginile Metalfan!
Radu Vulpe: Salutare, bine v-am gasit.

Metalfan: Pentru inceput te voi ruga sa ne spui cum a inceput povestea Decease.
Radu Vulpe: E o poveste destul de interesanta, cel putin pentru noi. Totul a inceput cu un “jam session” intr-un garaj in Zalau, impreuna cu George, prin iarna anului 2008, ca apoi cateva luni mai tarziu sa punem bazele unei trupe de cover-uri mai mult sau mai putin thrash. Spun asta deoarce printre trupele alese, gen S.O.D., Slayer, Metallica sau Pantera, mai strecuram si cate un Biohazard sau Black Sabbath. Trupa se numea Metal up Your Ass si am sustinut cateva concerte locale, insa, avand in vedere ca era o trupa mai mult de distractie, nu avea sens sa o lungim foarte mult, asa ca am hotarat, impreuna cu George, sa trecem pe compozitii proprii. Din cauza faptului ca eu eram stabilit in Cluj, iar George inca era la liceu in Zalau, a trebuit sa asteptam putin pana sa se poata intampla acest lucru. In 2010, George avea sa se mute in Cluj insa era prea devreme sa ne putem materializa planurile, deoarece eram implicat in alte cateva proiecte, impreuna cu Clitgore si Planetarium, iar in anul respectiv eram foarte activ cu Necrovile, insa in 2011, dupa ce parasisem proiectele secundare, aveam indeajuns de mult timp sa pun bazele unui proiect propriu. In luna mai am inceput primele repetitii, impreuna cu George, din care au si iesit 3 piese, iar cateva luni mai tarziu l-am cooptat pe fratele meu, Catalin, ca basist, pentru ca, apoi, sa ramanem in formula de trio si sa ne numim Decease.





Metalfan: De ce thrash metal?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu